In ultimul timp am tot cunoscut tineri de 23-26 de ani care m-au pus pe ganduri.

Sunt o generatie uimitoare, cu o dezvoltare fast forward, care pune imediat in practica ceea ce viseaza. Antreprenoriatul este foarte des intalnit in randul lor ceea ce mi se pare si mai admirabil.

In fashion, este chiar o provocare – majoritatea dintre ei sunt designeri, isi manageriaza propriul business, se ocupa de promovare si distributie, sunt prezenti la toate evenimentele din domeniu, isi fac propriul PR. Multitasking.

Si printre toate acestea, gasesc si ragazul in care sa se deconecteze pentru a-si elibera energia creatoare.

Cate doua colectii pe an si cel putin o colectie capsula sunt necesare pentru orice designer care vrea sa se afirme.

Nico Carp imi aparea din ce in ce mai des in newsfeed si totusi o percepeam ca pe o prezenta discreta.

Facebook face lucrurile intr-un anumit fel si cu un anumit scop…

Nico are, evident, 25 de ani. O cunosc doar din poze si mi se pare ca are un aer boem, liber, usor grunge.

Pozeaza nonsalant in alb si negru si de multe ori pare ca isi ascunde privirea. Cred ca o face din timiditatea caracteristica oamenilor creativi.

Nico are o poveste pe care multe dintre noi o avem in relatia cu hainele. „Fura” hainele mamei si le modifica… Insa Nico a mers mai departe. A facut scoala potrivita si a devenit designer.

Brandul Nico Carp este prezent din 2014 si este deja un brand bine definit:

stil minimalist contemporan pretabil pentru femeile puternice, independente pentru care haina este mai mult decat un design, este usa catre lumea interioara si fereastra pentru a comunica cu lumea exterioara.”

Nico are o sensibilitate aparte fata de forme, structuri, materialitati. Se vede acest lucru in fiecare croi, cuta, clear-cuts si juxtapuneri ce confera multiple sensuri unei rochii sau camasi.

 

86_ezl8545

14612349_1173696962696663_428625367972130629_o_edited14560229_1173696832696676_8095392520537494687_o-1_edited14524973_1173697882696571_6693798512578536718_o_edited

14589773_1173697726029920_5272114714061929375_o_edited14556747_1173353416064351_675244243411047083_o14543902_1173696932696666_3734665242010058593_o_edited

Haina devine un statement, capata sensuri, are un limbaj aparte si spune multe despre persoana care o poarta.

Si, natural, materialele sunt 100% naturale – bumbac, lana, matase.

Pentru un look contemporan, brandul Nico Carp ne propune o viziune minimalista, cu volume pe alocuri exagerate, dar functionale, si detalii usor androgine.

2017 se anunta promitator: Nico Carp va lansa linia de menswear și contemporary women basics – tricouri, bluze, trousers. Evident, cu acelasi touch specific brandului.

Daca te regasesti in brandul Nico Carp, cel mai bine este sa iei contact direct cu modelele si creatiile sale – in atelierul Nico Carp sau la Band of Creators Designers’ Store unde este disponibila in prezent colectia de toamna/iarna 2016/2017.

Si urmariti-o pe Nico. Cu siguranta va continua sa ne surprinda intr-un mod aparte.

Credite foto:

Colectia toamna/iarna 2016/2017, prezentare organizata in colaborare cu Band of Creators la Galeriile Artmark, 8 octombrie 2016

Fotografii fashion show – Valeriu Catalineanu

Fotografii de produs – Alexandru Cosma, Vanity Studio

No Comments