Hewlett Packard Enterprise va fi mereu in inima mea pentru ca este prima corporatie in care am prezentat Atelierul de fashion. Multumesc pentru incredere!

Va povesteam deunazi despre intentiile mele – de a derula in companii, mult timp de acum inainte, acest eveniment premium despre moda, tendinte, creativitate, lucruri frumoase si facute cu pasiune.
Core-ul Atelierului de fashion este sa creez o punte solida de legatura intre zona corporate si zona designului romanesc. Sa „duc” rezultatul creativitatii designerilor romani si povestile inspirationale din spatele brandurilor in mediul corporate.

Iar pe 26 februarie am dat startul. Emotii inerente. Dar ele ma ajuta sa fac lucrurile bine.
Un public deschis si primitor. Peste 50 de persoane si un staff bine pregatit.

Despre ce a fost vorba, mai exact? Despre frumusete si feminitate, eleganta si bun gust.
Despre creativitate si pasiune. Despre profesionisti.

Designeri. I-am avut alaturi pe cei mai buni:
ATU Body Couture (haine care flateaza corpul femeii si ii potenteaza ATU-urile), Marie Nouvelle (esarfe si alte piese vestimentare dar si accesorii purtand pattern-uri din picturile artistei Maria Dermengiu – arta incorporata in ritmul cotidian), TRIOLETE (haine ready to wear versatile, elegante si confortabile), The Zen Project (bratari incarcate de simbolistica, adevarate amulete), IUTTA (brand iconic de genti, pantofi si accesorii din piele cu design folk contemporan – creatii inspirate din cultura traditionala si credinte stravechi), Hannami Shoe (pantofi pentru femei puternice si rafinate, rasfatate pe tocuri), Casa de blanuri MG (cea mai veche casa romanesca de blanuri ce continua o traditie de familie de la 1939).

Parteneri:
GETT’s (trend setter in domeniul serviciilor de infrumusetare cu cele doua branduri GETT’S Hair Studio si GETT’S Color Bar), Irina’s Boutique (distribuitor exclusiv Prestige Cosmetics – cosmetice profesionale la preturi de mass market), Natural Nutrition Cosmetics (cele mai bune creme pe care le-am testat in ultimul timp, singurul brand conceptual de beauty cult product din Romania), World Class (lider in fitness, echipa World Class Romania este formata din cei mai buni profesionisti din industria de wellness).

Ca o mentiune, GETT’s si Irina’s Boutique au avut interventii foarte apreciate pe durata evenimentului.

Multumiri speciale lui Marius Buiculescu de la Atip Design pentru ca mi-a implinit visul de a avea creioane branduite cu numele meu. “Atipicii” sunt foarte creativi, au un portofoliu impresionant de lucrari. Pentru “fine advertising tools” oricand ii recomand!

Catering-ul a fost asigurat cu succes de:
Cold Pressed Juicery (sucurile 100% pure – presate la rece, crude si nepasteurizate), Nutrivita (produsele sale corespund unei alimentatii echilibrate si stilului de viata sanatos).

Si nu in ultimul rand, multumesc Madalina Ciuchi de la Hewlett Packard Enterprise pentru tot suportul acordat!

La finalul evenimentului, mi-a trecut pe la urechi o testimoniala:

„Am participat la multe evenimente similare, dar acesta este primul de la care nu plec cu sentimentul ca am pierdut timpul.”

Feeling proud! Mergem inainte!

Sa curga pozele acum!

Tinuta mea – TRIOLETE si Hannami Shoe, hairstyling – GETT’s, make-up – Irina’s Boutique.

mic5  mic4

mic10  mic9

mic7  mic6

mic 2  mic3

mic12  mic8

mica  mic11

MIC13   MIC14

 

No Comments